JOm JOin Butik INspirasihana

PENYUSUAN UMMI

Lilypie Breastfeeding tickers

ULANGTAHUN PERKAHWINAN

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

INSYIRAHKU SAYANG

Lilypie First Birthday tickers

NAJWANKU SAYANG

Lilypie Third Birthday tickers

JANGAN TINGGAL SOLAT

JANGAN TINGGAL SOLAT

JOM TUTUP AURAT

JOM TUTUP AURAT

Islamic Clock

Islamic Calendar

About Me

My Photo
INSPIRASIHANA
Ipoh, Perak, Malaysia
KAMI MENJUAL TUDUNG DAN KERONGSANG SECARA ONLLINE..DAPATKAN HANYA YANG TERBAIK DI BUTIK INSPIRASIHANA
View my complete profile

Inspirasi Wanita

Thursday, June 5, 2008

PostHeaderIcon Balik Kampung...Penang...(",)


ERm...bestnye..petang ni nak balik kampung...sejak husband kursus 1 bulan setengah kat Penang ni...saya asyik balik penang je...memang rumah kat Penang pun....

Macam minggu ni husband takde pun kat penang...sebab kena pegi Kursus BTN kat Kuala Muda Kedah...so balik rumah je..tolong mak kat umah..memang penat sikit sebab pas abis kerja kul 5ptg kat Ipoh...terus balik Penang..erm...tapi semenjak harga minyak melambung naik ni...fikir juga 2-3 kali nak berulang alik ke penang setiap minggu.....May be next week tak balik kot...hehe...husband lak balik Ipoh....

Dalam suasana sekarang terpaksalah kita berjimat cermatkan...sebab tu saya cadangkan kepada sahabat2..rajin-rajinlah memasak....memasak lagi sedap dan jimat ka
n...berbanding beli makan kat luar...harga makin naik....

OK...jumpa lagi dalam artikel akan datang....selamat belajar..bertugas...dan balik kampung....(",)

2 comments:

dArI iLhAm KePaDa RaSa... said...

salam nurul hana;

memang betul apa yang dikata
kena berjimat cermatlah kita
jangan sampai merana
sudah terhantuk terkehel pula
ingat sebelum habis
jangan dah habis baru nak nagis.

dan yang paling kena ingat
jngn kerana harga minyak dah meningkat
hubungan silaturahim suami isteri pula tersekat
nanti hidup tak berkat...
apa-apapun insya-allah semua akan selamat...

NURUL HANA said...

Ilham..terima kasih atas komen anda....sejak minyak naik..macam2 kena fikir..especially perbelanjaan rumah...perjalanan jauh...entahlah..ape lagi nak naik agaknyer..dengar cerita elektrik dan kos tambang pengangkutan awam sekarang semua dah nak naik....saya sangat simpati dengan nasib orang susah...kerajaan sepatutnya kena timbangkan semula semua kenaikan yang ada utk memastikan jurang hidup rakyat dapat dirapatkan semula...biarlah yang susah dan senang dapat nikmati kemudahan bersama...

Jom Beli Tudung Online (",)

BICARA INSPIRASIHANA

ARTIKEL-ARTIKEL INSPIRASIHANA

Kaunter Pengunjung

PENGUNJUNG INSPIRASIHANA