JOm JOin Butik INspirasihana

PENYUSUAN UMMI

Lilypie Breastfeeding tickers

ULANGTAHUN PERKAHWINAN

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

INSYIRAHKU SAYANG

Lilypie First Birthday tickers

NAJWANKU SAYANG

Lilypie Third Birthday tickers

JANGAN TINGGAL SOLAT

JANGAN TINGGAL SOLAT

JOM TUTUP AURAT

JOM TUTUP AURAT

Islamic Clock

Islamic Calendar

About Me

My Photo
INSPIRASIHANA
Ipoh, Perak, Malaysia
KAMI MENJUAL TUDUNG DAN KERONGSANG SECARA ONLLINE..DAPATKAN HANYA YANG TERBAIK DI BUTIK INSPIRASIHANA
View my complete profile

Inspirasi Wanita

Search

Loading...
Tuesday, June 3, 2008

PostHeaderIcon Semalam dan Hari ini yang sibuk...


Menteri nak datang esok...5 Jun 2008...
wah....memang sibuklah kalau ader orang2 besar nak datang ke negeri Perak...khususnya di pejabat saya..macam2 persediaan kena buat...pulak tu menteri ni kalau nak datang...on the spot je...kenalah kita buat persediaan...bak kata persatuan yang pe
rnah saya anggotai dulu "bersedia untuk tidak bersedia"..macam ni lah kerja kerajaan...erm...sape cakap kerja kerajaan tak sibuk???haaaaa.....sibuk tau...mungkin sebab saya kerja kat bahagian negeri kot...hehe

Sebab tu tak sempat tulis blog semalam...siap bawak balik kerja kat rumah lagi...penantnye...tapi ape nak buat...kita kan mencari rezeki yang halal...(",)

Berbalik pada bawak balik kerja kat rumah ni....untuk sahabat-sahabat saya nasihatkan..tak elok bawak balik kerja ke rumah selalu...almaklumlah...bila kita dah berkeluarga...jadi isteri atau suami orang...biarlah waktu di rumah kita gunakan masa yang ade utk membincangkan hal rumahtangga je...kalau ade masalah kat pejabat pun..jangan bawak balik rumah tau...cuba settlekan kat pejabat..hehe...macam kes saya...suami kan berkursus sebulan setengah...bolehla..bawak balik ke rumah...tapi kena make sure kerja2 rumah didahulukan...

Nasihat untuk saya juga..biarlah....kita sebagai isteri khususnya dapat bahagikan masa yang baik sebagai isteri, pekerja atau pegawai di pejabat...dan juga sebagai seorang ibu kalau yang dah ade anak tu yer...hehe...yang belum tu..bersedialah untuk belajar bahagi masa sebagai bakal ibu pulak yer...Semoga Allah mudahkan segala urusan kita dan anggaplah ape yang kita lakukan ...niatlah sebagai ibadat..Insya Allah...besar ganjarannya...(",)

Buat sahabat2 yang boleh berkongsi pengalaman cara membahagikan masa yang berkesan..silalah hantar komen anda ye..untuk kita share ...terima kasih...(",)

Jom Beli Tudung Online (",)

BICARA INSPIRASIHANA

ARTIKEL-ARTIKEL INSPIRASIHANA

Kaunter Pengunjung

PENGUNJUNG INSPIRASIHANA