JOm JOin Butik INspirasihana

PENYUSUAN UMMI

Lilypie Breastfeeding tickers

ULANGTAHUN PERKAHWINAN

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

INSYIRAHKU SAYANG

Lilypie First Birthday tickers

NAJWANKU SAYANG

Lilypie Third Birthday tickers

JANGAN TINGGAL SOLAT

JANGAN TINGGAL SOLAT

JOM TUTUP AURAT

JOM TUTUP AURAT

Islamic Clock

Islamic Calendar

About Me

My Photo
INSPIRASIHANA
Ipoh, Perak, Malaysia
KAMI MENJUAL TUDUNG DAN KERONGSANG SECARA ONLLINE..DAPATKAN HANYA YANG TERBAIK DI BUTIK INSPIRASIHANA
View my complete profile

Inspirasi Wanita

Search

Loading...
Thursday, November 13, 2008

PostHeaderIcon BERDEBAR MENANTI CAHAYA PERMATA HATI (",)

Assalamualaikum semua....

Hari berganti hari.....erm...

hari ni kandungan saya dah masuk 36 minggu 5 hari, ini bermaksud lagi 25 hari permata hati kami akan keluar melihat alam fana yang penuh pancaroba ini...Doaku semoga anak yang bakal dilahirkan nanti berjaya berjuang di dunia yang penuh pancaroba ini berbekalkan ilmu, iman dan taqwa...insya Allah..


Debaran semakin ketara dari hari ke hari, maklumlah belum mempunyai pengalaman melahirkan anak, pelbagai cerita dan pengalaman kawan2 yang telah dikongsi bersama, namun doaku semoga saya selamat melahirkan anak ini dengan mudah...Insya Allah...


Saya rasa ibu-ibu di luar sana atau pun bakal ibu pasti merasa pengalaman yang sama, apabila kandungan telah mencecah 36 minggu lebih, debaran menjadi semakin ketara, doa dan solat tak putus2 memohon pertolongan Allah agar dimudahkan segala urusan, erm...bukan itu sahaja, tidur malam sudah tidak nyenyak lagi, betul...itulah pengalaman saya...setiap satu jam pasti terjaga...entahlah..bukannya berfikir apa pun, cuma mungkin anak dalam kandungan ni semakin aktif bergerak...hehe....tak sabar nak dilahirkan dah kot....Dan hampir setiap malam juga saya bermimpi anak dalam kandungan ini telah selamat dilahirkan dengan pelbagai cerita indah...tapi bila buka jer mata...takde lagi...ooohhh bermimpi rupanya......


Bagi sahabat2 diluar sana yang sudi berkongsi pengalaman dengan saya melahirkan anak sulung, sudilah kiranya berkongsi ilmu....debaran tetap ada.....itu yang pasti.....Semoga Allah memudahkan segala urusan...Insya Allah....sahabat2 doakan ye...(",)

Jom Beli Tudung Online (",)

BICARA INSPIRASIHANA

ARTIKEL-ARTIKEL INSPIRASIHANA

Kaunter Pengunjung

PENGUNJUNG INSPIRASIHANA