JOm JOin Butik INspirasihana

PENYUSUAN UMMI

Lilypie Breastfeeding tickers

ULANGTAHUN PERKAHWINAN

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

INSYIRAHKU SAYANG

Lilypie First Birthday tickers

NAJWANKU SAYANG

Lilypie Third Birthday tickers

JANGAN TINGGAL SOLAT

JANGAN TINGGAL SOLAT

JOM TUTUP AURAT

JOM TUTUP AURAT

Islamic Clock

Islamic Calendar

About Me

My Photo
INSPIRASIHANA
Ipoh, Perak, Malaysia
KAMI MENJUAL TUDUNG DAN KERONGSANG SECARA ONLLINE..DAPATKAN HANYA YANG TERBAIK DI BUTIK INSPIRASIHANA
View my complete profile

Inspirasi Wanita

Saturday, April 11, 2009

PostHeaderIcon BLOG KHAS UNTUK CERITAKAN PENGALAMAN MEMBESARKAN ANAK

Assalamualaikum semua..
Lama saya tak menulis artikel..alhamdulillah..saya telah membuat satu lagi blog baru khusus untuk berkongsi cerita dengan bakal ibu dan ibu-ibu di luar sana pengalaman pertama membesarkan anak....ini adalah hasil cadangan beberapa pembaca blog ini yang mencadangkan saya membuat blog khusus untuk anak-anak sahaja...dan di blog ini pula dapatlah saya lebih fokuskan penulisan berkaitan isu-2 wanita muslim, nasihat dan isu semasa seperti artikel2 saya sebelum ini...terima kasih atas cadangan antum...

Saudara saudari dijemput ke blog saya yang satu lagi di
http://hannakids.blogspot.com


Saya sangat berharap dapat berkongsi pengalaman membesarkan anak dengan ibu di luar sana...(",)

Syukran wa ilal liqa'

0 comments:

Jom Beli Tudung Online (",)

BICARA INSPIRASIHANA

ARTIKEL-ARTIKEL INSPIRASIHANA

Kaunter Pengunjung

PENGUNJUNG INSPIRASIHANA