JOm JOin Butik INspirasihana

PENYUSUAN UMMI

Lilypie Breastfeeding tickers

ULANGTAHUN PERKAHWINAN

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

INSYIRAHKU SAYANG

Lilypie First Birthday tickers

NAJWANKU SAYANG

Lilypie Third Birthday tickers

JANGAN TINGGAL SOLAT

JANGAN TINGGAL SOLAT

JOM TUTUP AURAT

JOM TUTUP AURAT

Islamic Clock

Islamic Calendar

About Me

My Photo
INSPIRASIHANA
Ipoh, Perak, Malaysia
KAMI MENJUAL TUDUNG DAN KERONGSANG SECARA ONLLINE..DAPATKAN HANYA YANG TERBAIK DI BUTIK INSPIRASIHANA
View my complete profile

Inspirasi Wanita

Wednesday, May 28, 2008

PostHeaderIcon ANAK KURNIAAN ALLAH...PERMATA HATI KAMI (",)

Alhamdulillah.....masih ada kelapangan kepadaku untuk menulis dalam blog yang dah lama tak dikunjungi.....almaklumlah..baru pas habis kursus 3 bulan...bulan Mei baru start keje.... banyak sangat kerja yang kena siapkan....
erm...dalam kesibukan buat kerja ni...sungguh daku bersyukur di atas kurniaan Ilahi ke atas kami berdua..alhamdulillah...dah 3 bulan usia kandunganku ..akan kami perlihara dengan didikan Islam agar anak-anak kami lahir menjadi mujahid dan mujahidah utk Islam tercinta..Insya Allah...

OOOhhh...begini rupanya perasaan seorang ibu kan...patutlah mak kita semua kuat 'instinctnya' kan..almaklumlah...selama 9 bulan kita dalam kandungannya....dah tentu ibu kita merasai dan menempuh pelbagai dugaan dan ujian semasa kita dalam kandungan dan melahirkan kita....

Masya Allah...sungguh agung ciptaan Ilahi....SUBHANALLAH....betapa kagum dengan kurniaanMu..ALHAMDULILLAH..rezeki darimu....kadang2 bila bersendirian...betapa daku berfikir kejadian seorang manusia di dalam manusia yang lain...dalam waktu ini...sungguh semua ibu akan merasai perasaan yang sama....penuh hati2...dan sentiasa terasa diri dalam peliharaan Allah.....Insya Allah...

Tak sabar rasanya nak tunggu bulan Disember...hehe..mentang2lah...bapanya seorang pendidik...dia pun nak lahir cuti sekolah...semoga allah merahmati kami sekeluarga dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah....(",)

5 comments:

Mohd Nabil Majdi Al-Muslihi said...

Semoga Allah mengurniakan kita anak-anak yang soleh dan solehah.. moga-moga sahabat-sahabat yang lain mendoakan kami bahagia.

NURUL HANA said...

Insya Allah... (",)

mira said...

tahniah dan moga selamat semua :)

NURUL HANA said...

Mira..thanx ye (",)ade ape2 perkembangan bagi tau ler..keep in touch

ronstudios a.k.a Abdul Hadi said...

Semoga zuriat yang dinantikan kelahirannya ini akan memberi seribu satu hikmah di dalam kehidupan kamu sebagai suami isteri dan saya percaya ia akan menyerikan kehidupan kamu..



Anak adalah anugerah ALLAH yang langsung tidak boleh dipertikaikan nikmatnya, dan juga adalah harta peribadi ibu bapa dan ibu bapa hendaklah menjaga sebaik mungkin. Mudah-mudahan sesiapa pun yang dilahirkan suatu hari nanti akan menjadi seperti mana yang didambakan untuk menjadi hamba ALLAH yang telah ditanamkan rasa tanggungjawab di jalan keimanan berdasarkan ALLAH itu Tuhannya, Islam sebagai agama pegangannya,
dan Nabi Muhammad Rasulullah S.A.W sebagai Nabi nya, Quran itu imamnya, Ka'abah itu Qiblatnya dan Islam itu agama anutannya...



Sama - sama kita doakan Islam mekar, Islam segar bugar, Islam gah duniaNYA dan akhiratNYA..



Wallahu'alam....

Jom Beli Tudung Online (",)

BICARA INSPIRASIHANA

ARTIKEL-ARTIKEL INSPIRASIHANA

Kaunter Pengunjung

PENGUNJUNG INSPIRASIHANA