JOm JOin Butik INspirasihana

PENYUSUAN UMMI

Lilypie Breastfeeding tickers

ULANGTAHUN PERKAHWINAN

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

INSYIRAHKU SAYANG

Lilypie First Birthday tickers

NAJWANKU SAYANG

Lilypie Third Birthday tickers

JANGAN TINGGAL SOLAT

JANGAN TINGGAL SOLAT

JOM TUTUP AURAT

JOM TUTUP AURAT

Islamic Clock

Islamic Calendar

About Me

My Photo
INSPIRASIHANA
Ipoh, Perak, Malaysia
KAMI MENJUAL TUDUNG DAN KERONGSANG SECARA ONLLINE..DAPATKAN HANYA YANG TERBAIK DI BUTIK INSPIRASIHANA
View my complete profile

Inspirasi Wanita

Thursday, June 12, 2008

PostHeaderIcon JOM KITA MUHASABAH DIRI..MAKIN BAIK KE???

Assalamualaikum semua...

Ape khabor??
ERm....tak tahu nak tulis ape..tapi nak tulis jugak...hehe...dalam kita hidup seharian ni...macam-macam dah jadi kan....ade orang susah makin susah...ade orang kaya makin kaya...ade orang baik berubah jadi sebaliknya...Na'uzubillah...moga iman di hati kita sentiasa tetap dan istiqamah...dunia ni penuh cabaran..yang penting kena sentiasa muhasabah diri dan check hati anda...termasuklah saya...ade ke kebaikan yang telah kita lakukan pada hari ini??Kita jadi bertambah baik ke???Ade tak kita lukakan hati sesiapa atau kita dah cuba meringan-ringankan solat???Hmmm..biarlah kita konsisten dengan ape yang kita amalkan setiap hari ye...Hidup mesti ceria dan sentiasa diberkati...salah silap orang lain...maafkan jer lah yer...jangan disimpan di dalam hati...iNSYA Allah..bahagia...

Senyum itu penawar bagi hati-hati yang terluka...biar hati kita sakit...tapi janganlah berdendam dengan sesiapa...Bukankah Allah yang memegang hati-hati kita....sekiranya nasib kita tak sebaik orang lain..mungkin juga kita boleh nilai kelebihan diri sendiri...Semoga berjaya nanti... (",)




2 comments:

Mohd Nadmin said...

Salam,

Kak Hana..penuh dengan nasihat..

NURUL HANA (INSPIRASIHANA) said...

Nadmin...kirim salam fad ye...(",) terima kasih atas kunjungan...nasihat utk diri sendiri jug (",)

Jom Beli Tudung Online (",)

BICARA INSPIRASIHANA

ARTIKEL-ARTIKEL INSPIRASIHANA

Kaunter Pengunjung

PENGUNJUNG INSPIRASIHANA