JOm JOin Butik INspirasihana

PENYUSUAN UMMI

Lilypie Breastfeeding tickers

ULANGTAHUN PERKAHWINAN

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

INSYIRAHKU SAYANG

Lilypie First Birthday tickers

NAJWANKU SAYANG

Lilypie Third Birthday tickers

JANGAN TINGGAL SOLAT

JANGAN TINGGAL SOLAT

JOM TUTUP AURAT

JOM TUTUP AURAT

Islamic Clock

Islamic Calendar

About Me

My Photo
INSPIRASIHANA
Ipoh, Perak, Malaysia
KAMI MENJUAL TUDUNG DAN KERONGSANG SECARA ONLLINE..DAPATKAN HANYA YANG TERBAIK DI BUTIK INSPIRASIHANA
View my complete profile

Inspirasi Wanita

Sunday, November 2, 2008

PostHeaderIcon SEKITAR MAJLIS PERKAHWINAN ADIKKU..ANGAH..(",)




Alhamdulillah...pada 25 Oktober 2008 yang lalu...Majlis perkahwinan adik saya, Firdaus telah selamat dilangsungkan dengan baik dan lancar....sambutan di sebelah adik ipar saya (Hana Ulya) berlangsung di Semanggol, Perak...dengan berkonsepkan wanra putih + cream + gold...


Manakala majlis di sebelah adik saya pula diadakan di rumah ibu bapa saya di Pulau Pinang pada 26 Oktober 2008 yang lalu dengan tema merun silver..Walau pun kedua-dua majlis berlangsung dengan sederhana...tetapi sambutannya agak meriah...almaklumlah gambar2 kahwin adik saya nampak menarik sangat dari kamera Jurufoto muda (Saupix Ahmad)...cheewahh...siap promote lagi kat sini...boleh la bagi akak komisen nanti yer saufix..hehe...


Didoakan, angah dapat mengemudikan bahtera rumahtangga dengan baik di samping membimbing isteri dan keluarga dengan penuh hikmah, iman dan taqwa....semoga terus istiqamah di lapangan dakwah...dalam menacari redhoNya....Selamat Pengantin Baru ...dan banyak2lah merujuk kepada yang lebih berpangalaman dalam2 hal rumahtangga....buat adik ipar saya...Hana Ulya....semoga menjadi isteri yang solehah dan selalulah nasihat menasihati antara satu sama lain agar sebuah rumahtangga dapat dibina dengan tulus ikhlas dan penuh kepercayaan...


PERKAHWINAN ADALAH SUATU DESTINASI YANG PANJANG DALAM MENUJU REDHONYA...INSYA ALLAH...doakan akak dan yob yang nak jadi umi dan abi ni yer....(",) Jaga diri hiasi peribadi....

4 comments:

saupix said...

Salam kak Hana, salam singgah dan ziarah..

Pertama kalinya singgah kat blog nih rasa sungguh meruntun jiwa tatkala membaca kandungan dlm blog nih.. moga ia memberi manfaat kepada saya utk mumuhasabah diri..

oh tidak lupa juga sekalung ucapan terima kasih atas pujian serta promote dari kak Hana..

NURUL HANA (INSPIRASIHANA) said...

To Saupix...

Thanx on da ziarah....memang cantik gambar2 yang saupix ambik...pas ni kalau ade event boleh ler panggil lagi yerk...ok jumpa lagi...teruskan usaha...semoga jadi Jurufoto berjaya nanti...(",)

firdaus khairi said...

salam kakak sayang ..heheheh..makceh ..segala pertolonagn yang akak curah ...syukran...semoga akak ngan yob dapat anak yang comey mcm angah dan kak ngahnyerr..heheheh

NURUL HANA (INSPIRASIHANA) said...

Erm...angah....ingat pesanan akak dan yob mase kenduri hari tu tau...hehe...hah??comey macam angah dan kak ngah??mane boleh..mestilah anak kami comel macam kami berdua...hehe..ok take care (",)

Jom Beli Tudung Online (",)

BICARA INSPIRASIHANA

ARTIKEL-ARTIKEL INSPIRASIHANA

Kaunter Pengunjung

PENGUNJUNG INSPIRASIHANA